loading...
دانلود مستقیم جدیدترین بازیهای روز دنیا
mohamadrad بازدید : 2203 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (3)
آموزش جامع رفع خطاهای نصب بازی GTA IV و راهنمای کامل خطاها
پیرو درخواست بسیاری از کاربران بازی GTA IV در رابطه با وجود خطاهای گوناگون هنگام نصب این بازی تصمیم گرفتیم تا آموزشی جامع را در این باره منتشر نماییم. در این مطلب خطاهایی که بیشتر به آن ها بر می خورید و نحوه بر طرف کردن آنها به طور کامل شرح داده خواهد شد.
برای مشاهده خطاها ، برنامه های لازمه ، سیستم مورد نیاز و ... به ادامه مطلب مراجعه کنید...
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1348/10/11 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

بازی نصب میشه ولی وقتی روش کلیک میکنی ایمیل و رمز میخاد اون هم که بش میدم ادرس یک سایت رو میده که نمییاید چیکار کنم

این نظر توسط ثاقب در تاریخ 1348/10/11 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من بازیو نصب میکنم راحت نصب میشه اما یه ایمیل پسورد میخواد هر چیم میزنم نمیشه لطفا کمکم کنید مرسی شکلک
پاسخ : نیازی به ایمیل ندارد.

این نظر توسط farzan در تاریخ 1348/10/11 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من وقتی دارم بازی مکنم بعد نیم ساعت بازی کردن این ارور و میدهد fatal eror RESC10 اگر میشود من را راهنمایی کنید . با تشکرشکلک
پاسخ : این ارور هم میتواند از کرک بازی شما باشد هم میتواند از نصب نکردن نرم افزار های مورد نیاز باشد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود مستقیم بازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بیشتر دنبال چه چیزی میگردید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 117
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4793
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 2,125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 42,316
  • بازدید سال : 109,948
  • بازدید کلی : 1,254,133
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی آنلاین ام جی گیمز:

    پشتیبانی