loading...
دانلود مستقیم جدیدترین بازیهای روز دنیا
mohamadrad بازدید : 1174 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (5)


نام بازی: Sniper Elite V2
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Action / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 2012
تاریخ انتشار در اروپا : 2012
نوع  فایل : DEMO
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 505 Games
مد بازی :
حمایت توسط : Rebellion
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه ی دموی بازی Sniper Elite V2 هم اکنون آماده ی دریافت است . نام این بازی ، سال 2005 میلادی را برای گیمر تداعی می کند. به جرات می توانم بگویم معتبر ترین بازی در زمینه ی جنگ جهانی دوم است . تک تیر اندازی در معنای گسترده در این بازی خلاصه می شود. بازیکنان مجبور به استفاده از مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت های فوق پیشرفته هستند.
ادامه ی نقد بازی Sniper Elite V2  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ariya در تاریخ 1348/10/11 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

سلام . از اینکه زیاد مزاحم شما می شم شرمنده هستم . من هم کارت گرافیک رو آبدیت کردم هم برمانه دایرکس 11رو دانلود کردم هم msvcrt.dll رو نصب کردم ولی باز هم پیام the procedure entry except-handler4-common could not be located in the dynamic link library msvcrt.dll برای آخرین بار اگه می شه یه توضیح کامل بدید چون من خیلی آماتور هستم . ویندوز کامپیوترم xp
پاسخ : یا باید فایل msvcrt.dll رو پاک کنید یا فایل msvcrt.dll به بازی سازگار نیست یا کلا بازی با ویندوزتان سازگار نیست یا شاید با سخت افزارتان سازگار نیست.

این نظر توسط ariya در تاریخ 1348/10/11 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

شرمنده دایرکس 12 رو از کجا پیدا و نصب کنم؟ شرمنده برادر
پاسخ : یا در بین فایل های بازی است یا باید دانلود و نصب کنید.

این نظر توسط ariya در تاریخ 1348/10/11 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

درود من نسخه pc رو دارم وزمان اجرا این پیام d3d11 رو میده. چه کنم ؟
پاسخ : شما باید دایرکس 12 رو نصب و بعد از اون درایور کارت گرافیک خود را آپدیت و بعد بازی را اجرا کنید.

این نظر توسط ariya در تاریخ 1348/10/11 و 3:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام . من این بازی رو نصب کردم ولی زمان اجرا با این پیام d1d11 روبرو میشم . در صورت امکان بنده رو راهنمایی بفرمایید
پاسخ : دوست عزیز این بازی برای کنسول xbox360 شما باید نسخه ی pc آن را دریافت کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود مستقیم بازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بیشتر دنبال چه چیزی میگردید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 117
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4793
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 2,125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 42,540
  • بازدید سال : 110,172
  • بازدید کلی : 1,254,357
  • کدهای اختصاصی
    پشتیبانی آنلاین ام جی گیمز:

    پشتیبانی